بیشترین ثبت برند در کدام کشور است؟

ثبت برند و علامت تجاری طبق مطالعات و طبقه بندی هایی که انجام شده است بیشتر مربوط به شرکت هایی است که اعتبار و ارزش غیر مادی بیشتری در میان مصرف کنندگان دارند. بنابر این کشور آمریکا در صدر جدول قرار دارد، زیرا از برند های مشهور دنیا ۹ برند آمریکایی می باشد و شرکت چاینا موبایل رتبه دهم را دارد. قرن حاضر، عصر تکنولوژی اطلاعات و مصرف گرایی است و مردم برای زندگی لوکس حاضر به خرج ملیون ها دلار می باشند. ۹۰% از برترین برند های جهان متعلق به آمریکا است که در صدر آن برند شرکت اپل با ۱۸۵ میلیارد دلار اول است ، بعدی برند شرکت گوگل با ۱۱۳٫۷ میلیارد دلار رتبه دوم را دارد، برندIBM با ۱۱۲٫۵ میلیارد دلار رتبه سوم قرار دارد. رتبه چهار و پنج مربوط به برند های طبقه غذایی است، برند مک دونالد و برند کوکاکولا. رتبه ششم متعلق به برند شرکت بزرگ مایکروسافت است و برند ویزا رتبه هفتم را دارد.

برند ثبت شده مارک وادوفن که انگلیسی می باشند از معروف ترین برندهای اروپایی هستند که متعلق به کشور انگلستان می باشد. این شرکت  اعتبار و دارایی بسیار بالایی دارد زیرا این گروه انگلیسی در زمینه های گسترده ای از صنعت نفت و بانک فعالیت دارد. برندهای صنایع اتوموبیل سازی و تکنولوژی برتر جهان عبارت اند از SAP و BMW و Deutsche Telekom. از برندهای معروف ثبت شده می توان به برندهای لوازم آرایش فرانسوی اشاره کرد در جهان دارای طرفداران بسیاری می باشد. در صنایع پوشاک برند های گوچی، لوییس، ویتون، شانل، باربری، ورساچه، پرادا و هرمست که اکثرا ایتالیایی یا فرانسوی هستند مهمترین برندهای ثبت شده در این طبقه می باشند. برندهای رولکس، بولگاری، کارتیر نیز ازمعروف ترین برند های طبقه ساعت می باشند. بنابراین انتظار می رود که ثبت برند یکی از نقاط کلیدی برای ایجاد و راه اندازی خط تولید یا ارائه کالا به مشتریان می باشد. پس با انتخاب برند مناسب و ثبت آن اولین قدم را در دنیای تجارت برداشته اید.

برای ثبت برند خود با کارشناسان ثبت شرکت تهران ثبت به شماره۰۲۱۴۳۹۰۲۰۰۰ تماس بگیرید تا شما را در ثبت برند و لوگوی تجاری تان راهنمایی کنند.