ثبت شرکت تولید مواد ضد عفونی کننده

مقاله ای که امروز می خواهیم برای شما مورد بررسی قرار دهیم راجع به ثبت شرکت تولید مواد ضد عفونی کننده است. علاوه بر این موضوع به تعریف و فواید مواد ضد عفونی کننده و ثبت شرکت به صورت سهامی خاص بامسئولیت محدود خواهیم پرداخت پس با ما همراه باشید.

ثبت-شرکت-تولید-مواد-ضد-عفونی-کننده

تعریف و فواید مواد ضدعفونی کننده

Disinfectant یا مواد ضدعفونی کننده موادی هستند که برای ضدعفونی کردن انواع سطوح به کار می روند ضدعفونی کننده ها در واقع قابلیت از بین بردن میکروب، باکتری و هر نوع آلودگی را دارند. عملکرد این مواد اینگونه است که با تاثیر و تخریب دیواره سلولی یا سیستم متابولیسم باکتری ها و مشتقات آن باعث از بین رفتن آن ها می شود. لازم به ذکر است که این مواد با داروهایی که برای از بین رفتن باکتری ها و میکروب ها در بدن انسان استفاده می شود، ماهیتی متفاوت دارند.

انواع ضدعفونی کننده ها

از آنجایی که سطوح مختلف با جنس های متفاوت در اطراف ما وجود دارد و نمی توان همه ی آن ها را با یک نوع مواد ضدعفونی کننده تمیز کرد از همین رو انواع گوناگونی از این مواد ساخته می شود که شامل الکل، ضد عفونی کننده هوا، پراکسی اکسید ها، آلدئیدها، اکسید کننده ها، کاتیون آمونیوم نوع چهارم، فنول ها، فرمالدیید، ساولن، آب ژاول، کلر و … می باشد که هر یک از این مواد ضدعفونی کننده به میزان خاصی در پاک کردن آلودگی ها و ویروس ها تاثیر دارند.

شرکت با مسئولیت محدود

در ایران شرکت های مختلفی تاسیس و ثبت می شوند اما در این میان بیشترین تقاضا برای شرکت بامسئولیت محدود است. شرکت های فوق عموما توسط اعضای خانواده، دوستان، اقوام و… تاسیس می شود. ماده ۹۴ قانون تجارت در خصوص شرکت بامسئولیت محدود این چنین تصریح می کند که این شرکت ها برای تاسیس شدن به حداقل دو یا بیش از دو شخص نیاز دارند. سرمایه شرکت بدون تقسیم بندی سهام تامین می شود و هر یک از شرکا به میزان سرمایه ای که در شرکت دارند مسئولیت خواهند داشت منظور از مسئولیت تعهد داشتن در برابر قروض شرکت است. سود و زیان حاصل از درآمد شرکت با میزان سرمایه رابطه مستقیم دارد.

شرکت سهامی خاص

سرمایه شرکت سهامی خاص را موسسین آن تامین می کنند. شرکت های سهامی به دو دسته ی سهامی عام وسهامی خاص تقسیم می شود که نوع اول بروکراسی طولانی و پیچیده تری دارد در حالیکه در نوع دوم تشریفات خاص یا طولانی ندارد. در این شرکت ها مجمع عمومی تشکیل نخواهد شد و چون شرکت تقریبا خصوصی است شرکای زیاد برای تامین سرمایه وجود ندارد یکی از شروط برای تاسیس این نوع از شرکت ها این است که حداقل ۳۵ درصد از کل سرمایه به صورت نقدی پرداخت شده باشد. همانند نوع قبلی که سرمایه مشخص کننده ی مسئولیت آن ها بود در شرکت های سهامی خاص نیز دقیقا چنین قانونی حکمیت دارد.

مدارک لازم برای ثبت شرکت با مسئولیت محدود

  • تهیه دو سری از کپی شرکتنامه ی تکمیل شده که به امضای تمامی شرکا رسیده باشد.
  • ارائه دو سری از صورتجلسه هیات مدیره که تمامی سهامداران و ارکان شرکت آن را امضا کرده باشند.
  • دو سری از صورتجلسه مجمع عمومی موسسین نیز نیاز خواهد بود.
  • اساسنامه نیز از آن مدارکی است که باید تکمیل و توسط سهامداران امضا شود.
  • ارائه کپی از مدارک هویتی تمام اعضای شرکت که با اصل آن برابر شده است.
  • ارائه گواهی مبنی بر اینکه هیچ یک از اعضای شرکت سوء پیشینه کیفری ندارند.
  • در صورتی که موضوع فعالیت شرکت به مجوز نیاز داشته باشد، باید از مراجع ذی ربط نسبت به دریافت آن اقدام کرد.
  • چنانچه اقدامات مربوط به ثبت شرکت توسط وکیل انجام می شود، بایستی همراه با سایر مدارک وکالتنامه نیز ارائه شود.

مدارک لازم برای ثبت شرکت سهام خاص

از اظهارنامه تکمیل شده شرکت دو سری کپی باید تهیه شود.

اساسنامه نیز پس از تکمیل شدن باید در دو برگ کپی از آن تهیه شود.

ارائه فرم نام، که تکمیل شده است و به ترتیب اولویت نام های انتخابی مشخص شده اند.

ارائه فیشی از بانک مبنی بر این که ۳۵ درصد از کل سرمایه شرکت پرداخت شده است.

در صورتی که موضوع فعالیت شرکت به مجوز نیاز داشته باشد باید از مراجع ذی ربط نسبت به دریافت آن اقدام کرد.

چنانچه اقدامات صورت گرفته شده برای ثبت شرکت توسط وکیل انجام می شود، بایستی همراه با سایر مدارک وکالتنامه نیز ارائه شود.

ارائه گواهی مبنی بر اینکه هیچ یک از اعضای شرکت سوء پیشینه کیفری ندارند.

ارائه کپی از مدارک هویتی تمام اعضای شرکت که با اصل آن برابر شده است.

شرکت تهران ثبت رتبه ۱ شرکت های ثبتی، با ارائه خدمات گوناگون ثبتی مانند ثبت شرکت، ثبت برند، تغییرات، خرید و فروش شرکت و… آماده همکاری می باشد. در این مقاله سعی بر این داشتیم تا همه موارد را برای شما یادآوری کرده و به شما آگاهی کامل بدهیم. شما در صورت وجود هر گونه ابهام و سوال در هر زمینه ثبتی، می‌توانید با وکلای ما در این زمینه تماس بگیرید تا با ارائه بهترین خدمات و مشاوره به انجام کارتان سرعت بدهند. شما می‌توانید برای دریافت مشاوره با شماره های ۴۳۹۰۲۰۰۰-۰۲۱ که دارای ۱۲۰ خط فعال است تماس بگیرید و یا برای دریافت مشاوره رایگان عدد ۵ را به سامانه ۱۰۰۰۴۳۹۰۲۰۰۰ ارسال کنید و یا با دریافت اپلیکیشین مدیریت امور تهران ثبت از کافه بازار یا گوگل پلی برای اندروید و یا آیتونز برای آیفون از خدمات ثبتی ما به صورت رایگان بهره مند شوید با اپلیکیشن تهران ثبت در هر زمان و هر کجا هستید به پیگیری کارهای ثبتی خود بپردازید.