ثبت برند کاغذ دیواری و مدارک لازم

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ثبت برند کاغذ دیواری تا انتهای مقاله همراه ما باشید. برند یا علامت تجاری باعث متمایز شدن محصولات و خدمات شما نسبت به سایر شرکت ها می شود و باعث می شود از رقبای خود جلو بیفتید در واقع برند چه به صورت لاتین و چه غیر لاتین در دنیای کسب و کار مورد استفاده قرار می گیرد.

هر شخص با توجه به دیدگاه و تفکری که نسبت به برند دارد برای آن تعریفی در نظر گرفته است اما در کل برند، طرح، نشانه، تصویر یا علامت تجاری است که هدف آن فروش بهتر خدمات و محصولات می باشد. شما وقتی برند خود را به ثبت می رسانید و از آن استفاده می کنید به این معنا است که یک کالا به صورت انحصاری خواهد شد و از امتیازات آن بهره مند شوید و دیگر کسی نمی تواند از آن کپی برداری یا سوء استفاده کند در غیر این صورت پیگرد قانونی دارد زیرا آن نام یا برند مانند شناسنامه برای محصول شما عمل می کند.

ثبت برند کاغذ دیواری

ثبت برند کاغذ دیواری

برای پوشاندن دیواره های داخلی انواع ساختمان های تجاری، مسکونی و … از پوشش تزیینی استفاده می کند که شامل طرح های متفاوتی است. این طرح ها با چسب به صورت عمودی بر روی دیوار چسبانده می شود به این پوشش کاغذ دیواری می گویند. امروزه کاغذ دیواری یکی از تکنیک های بسیار مهم طراحی داخلی ساختمان محسوب می شود بطوریکه کارخانه ها طرح های گوناگونی در اختیار مشتریان قرار می دهند.

واضح است برای ماندگاری در ذهن مخاطب داشتن یک نام یا علامت تجاری منحصر به فرد لازم است در واقع این نام تجاری معرف اصلی افراد و شرکت های سازنده می باشد. در واقع با ثبت برند به خاطر سپردن آن برای مشتری راحت تر و آسان تر خواهد شد و باعث کسب اعتماد بیشتر مخاطب نسبت به آن محصول می شود ممکن است وام نیز دریافت کنید البته نکته ای که حائز اهمیت است ورود به دنیای کسب و کار است و اینکه با داشتن برند می توانید از تسهیلات دولتی استفاده کرده و وام دریافت کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان “تهران ثبت” تماس حاصل فرمایید.

شرایط ثبت برند کاغذ دیواری

۱- یکی از خصوصیات برند یا علامت تجاری این است که باید در آن ابتکار و یا نوآوری وجود داشته باشد.
۲- از علامتی که برای ثبت استفاده و ارائه می شود، نباید سابقه ثبت و استعمال توسط دیگران را داشته باشد.
۳- علامت تجاری باید با سایر علایم دیگر تفاوت و فرق داشته باشد و از صداقت و شفافیت برخوردار باشد و در آن از اسامی عام و گمراه کننده استفاده نشود.
۴- باید اقتصادی بوده و قابلیت تولید مجدد و تکثیر باشد.
۵- برند باید قابل ثبت بوده و حمایت حقوقی داشته باشد.

مدارک لازم برای ثبت برند کاغذ دیواری

قبل از این که مدارک ثبت برند کاغذ دیواری را توضییح بدهیم لازم به ذکر است که ثبت علامت تجاری به نام شخص و علامت تجاری حقوقی به ثبت علامت تجاری به شرکت گفته می شود و بین علامت تجاری حقیقی و حقوقی در مدارک مورد نیاز آن تفاوت است.

مدارک ثبت برند اشخاص حقیقی:

– کپی کارت ملی و کپی شناسنامه برای افراد که میخواهند برند خود را به ثبت برسانند
– کارت بازرگانی بنام شخص دارنده جواز (در صورتیکه علامت مورد نظردارای کلمات انگلیسی و یا حروف لاتین باشد.)
-در صورت نیاز باید کپی از مجوز فعالیت مانند پروانه ی ساخت، پروانه ی بهره برداری و غیره ارائه دهند.
– ارائه ۱۲ قطعه عکس از نمونه برند طراحی شده یا علامت تجاری به اندازه ی ۶*۶ سانتی متر
– ارائه اصل و یا کپی از مجوز مربوطه و یا پروانه کسب
– امضای وکالتنامه در صورتیکه امور ثبت برند توسط وکیل انجام می شود.

مدارک ثبت برند اشخاص حقوقی :

– کپی کارت ملی و کپی شناسنامه دارندگان حق امضای اوراق بهادار شرکت و اعضای هیئت مدیره
– کپی کارت بازرگانی در صورتی که از حروف لاتین استفاده شده باشد الزامی است.
– ارائه ۱۲ قطعه عکس برند یا علامت تجاری به اندازه ی ۶*۶ سانتی متر
– امضای وکالتنامه در صورتیکه امور ثبت برند توسط وکیل انجام می شود.
-در صورت نیاز باید کپی از مجوز فعالیت مانند پروانه ی ساخت، پروانه ی بهره برداری و غیره ارائه دهند.
– ارائه کپی روزنامه رسمی با توجه به آخرین تغییراتی که انجام شده و اولین روزنامه رسمی شرکت که آگهی های شرکت ئر آن منتشر می شود.
– با توجه به این که آخرین تغییرات شرکت بیش از دو سال نباید بگذرد کپی آن و روزنامه تاسیس ارائه شود.

شرکت تهران ثبت رتبه ۱ شرکت های ثبتی برای ثبت شرکت و برند و خدمات گوناگون ثبتی آماده ارائه خدمات می باشد. در این مقاله سعی بر این داشتیم تا همه موارد را برای شما یادآوری کرده و به شما آگاهی کامل بدهیم. شما در صورت وجود هر گونه ابهام و سوال در زمینه ثبتی می‌توانید با مشاورین خبره ما در این زمینه تماس بگیرید تا گام به گام ثبت شرکت، شما همراه شما باشند و به انجام کارتان سرعت بدهند. شما می‌توانید برای دریافت مشاوره با شماره های ۸۸۶۷۲۳۶۶-۰۲۱ که دارای ۱۲۰ خط فعال است تماس بگیرید و یا برای دریافت مشاوره رایگان عدد ۵ را به سامانه ۱۰۰۰۴۳۹۰۲۰۰۰ ارسال کنید و یا با دریافت اپلیکیشین مدیریت امور تهران ثبت از کافه بازار یا گوگل پلی برای اندروید و یا آیتونز برای آیفون از خدمات ثبتی ما به صورت رایگان بهره مند شوید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *