خرید و فروش نام تجاری

خرید و فروش نام تجاری یا همان برند و علامت تجاری امری رایج است که شاید اولین بار باشد که شما با آن برخورد دارید در این مورد شما می توانید به جای طی نمودن فرآیندثبت برند یک خرید برند آماده داشته باشید. شما می توانید نام تجاری خود را در کمترین زمان و با قیمتی مناسب در وب سایت شهر برند بفروش برسانید.

متقاضیان خرید و فروش نام تجاری ( خرید و فروش برند تجاری ) گاها با ثبت برندهای متعدد و نام تجاری علاوه بر در اختیار داشتن تعداد زیادی نام تجاری برای محصولات متنوع خود نام های تجاری مازاد خود را بفروش می رسانند. خرید و فروش نام تجاری فرآیند کوتاه و ساده ای دارد و شما می توانید ظرف مدت زمان کمی خرید نام تجاری و یا فروش نام تجاری خود را عملی سازید.

خرید برند

خرید برند

مراحل خرید و فروش نام تجاری:

۱- استعلام صحت علامت تجاری دفترخانه اسناد رسمی از اداره ثبت علائم تجاری جهت بلامانع بودن ثبت برند و صحت نام تجاری مورد نظر
۲-امضای صلحنامه انتقال قطعی نام تجاری در دفترخانه اسناد رسمی
۳- چاپ آگهی نقل و انتقال برند در روزنامه رسمی کشور

نحوه دریافت و پرداخت وجوه خرید یا فروش نام تجاری:

۱- ابتدا ۱۰% قرارداد بعنوان پیش پرداخت جهت انعقاد قرارداد و دریافت استعلام

۲- مابقی مبلغ در دفتر اسناد رسمی هنگام امضای سند نقل و انتقال
کمیسیون نقل و انتقال
به میزان ۱۰ درصد مبلغ قرارداد بعنوان کمیسیون تعلق می گیرد.

در صورتی که در زمینه خرید و فروش نام تجاری سوالی دارید و یا قصد خرید و فروش برند دارید می توانید سوالات خود را ثبت شرکت تهران ثبت با تلقن رایگان شرکت مطرح نموده تا مشاوران ما در این زمینه شما را یاری نمایند. همچنین برای خرید برند و فروش برند می توانید به وب سایت شهر برند مراجعه نمایید.